perjantai 4. helmikuuta 2011

Viikonlopun alkua!

Tänään on ollut vapaapäivä-siivouspäivä... Otin samalla muutaman kuvan...
Eteisestä...

olohuoneesta...


ja ruokailutilasta. 

On ihan pakko kertoa tuon rottinkituolin tarina: Mieheni oli viemässä viime kesänä maalipurkkeja yms.. eräälle kierrätyskeskukselle. Me odotimme lasten kanssa autossa sillä aikaa. Huomasin miesporukan olevan tupakkitauolla siinä kierrätyskeskuksen pihalla.. Minun oli ihan pakko käydä kysymässä yhdeltä miehistä, että saisinko sen tuolin jolla istut?? Mies katsoi minua hetken aikaa hölmistyneenä, nousi ja sanoi -ota ihmeessä! Survoin vihreän ränsistyneen tuolin onnellisena peräkärryyn ja nyt se palvelee meidän eteisessä uudestisyntyneenä! :)


Nyt odottelemme täällä pitsojen ja hyytelökakun kanssa ystäväpariskuntaa iltaa istumaan! Tulisivat jo :)


Hyvää viikonloppua jokaiselle!
-Anniiina

2 kommenttia:

  1. Ihana korituoli! Mulla olisi samantyyppinen uudestisyntynyt mtta jo vähän ränsistynyt valkea korituoli, joka mun varmaan täytyy luovuttaa pois ennen muuttoa. Ei ole tilaa sille uudessa talossa, vaikka kuinka toivoisin!

    Teillä on kaunista ja ihanan valoisaa (ja siistiä!)

    Hauskaa iltaa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tiina kommentista! Onhan se siistiä siivouksen keskellä! ja hetken sen jälkeen! :) Löytyisikö korituolilla terassilta paikkaa tms... Jos joudut siitä luopumaan joku varmasti antaa sille hyvän kodin! :) Vaikkapa minä! ;)

    VastaaPoista