maanantai 14. toukokuuta 2012

Äitienpäivänä


Lapset jaksavat aina yllättää.
 Tänä vuonna tyttö oli tehnyt 
ihanan kukka-saippuan. Ja valinnut kukkakimpun.
Ja poika oli oppinut kirjoittamaan äitin - mallista. 
Kortit ja lahjat olivat ihania.  
Lämpimiä ajatuksia runsaasti päiväkotiin ja kouluun. 




 Kaikki liikutti eilen. Olin vähän  haikeana.
 Olen ollut jo muutaman päivän.
Olen kuunnellut Juha Metsäperän Äiti-laulua Youtubesta, 
se laulu jäi soimaan vahvasti. 
Enkeli-Mummua on ollut lohduttoman ikävä.




 Äitiys on suurin asia elämässä, mitä olen saanut.
Lapset ovat minulle kaikki kaikessa, 
niinkuin jokaiselle äidille.




Omalle äidilleni olen kiitollinen kaikesta.
Anopilleni olen kiitollinen tuosta miehestä, jonka sain. 





Myöhästyneet terveiset jokaiselle äitienpäivän johdosta! <3

1 kommentti:

  1. Ihania lahjoja olet saanut. Ymmärrän hyvin sinua ikävöidessäsi mummuasi. Minulla oli ensimmäinen äitienpäivä ilman rakasta äitiäni joka kuoli viime vuonna <3. Onneksi omat lapset tuovat iloa ja rakkautta ympärille. Äitiä on silti joka päivä ikävä! Aurinkoista kevättä perheellesi!

    VastaaPoista