maanantai 14. tammikuuta 2013

Peace&Perhoset


Ensimmäiset kevätperhoset ovat lentäneet meidän sohvalle!

Peace-tyynyn tein marras-joulukuussa. 
Tyylipuhtaita ei mun paljettityöt oikein ole,
mutta tytär innostui tästä ja otti omakseen... ;)
Peace-merkki tuntuu olevan nyt niin in -jopa meidän tytöllä.. :)

Näitä paljetti liimaus-ompelus-operaatiota kun yli-innokkaana tein, 
veljen vaimo kutoi vieressäni joululahjoja hän tuumasi mulle että,
"Tiesitkö, että tuota paljettinauhaa saa valmiina kangaskaupasta?
Se ei olisi ollenkaan noin työlästä..."

(Ja minä kun kaivelin tytön helmiaarteista hartaasti ja kauan noita paljetteja, 
etsin samanvärisiä... sitten piirsin lyijykynällä, sitten liimasin, sitten ompelin
ja paljetit pomppi epätoivoisesti kankaalta... ;D
Entistä en kerennyt saada valmiiksi kun toista jo aloitin....)

Juu-u... empäs tiennyt! :D Mutta heti kyllä kävin sitten ostamassa....





On kiva roikuttaa peikonpajuissa milloin mitäkin koristeita. 
Paikallisesta kukkakaupasta löysin tuon talvikeijun joulun aikaan.
Toinen keiju on samasta liikkeestä muutama vuosi sitten ostettu tytön syntttärijuhlia varten.



Mukavaa maanantaita!

6 kommenttia:

  1. Nuo oksat on kyllä niin kauniita!

    Mä tulen tässä vähän myöhässä ja alan nyt lämpenemään niille linnuille, jotka oli viime vuoden juttuja. Ehkä noi perhoset sitten ens vuonna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ajattelin lämmetä niille linnuille nyt tässä samaan syssyyn! no entäs tuo peace??? :)

      Poista
  2. Heippa. :)

    Käyppäs kurkkaamassa mun blogia, siellä vois olla sulle joku tunnustus ;)

    (Taas on ahkerasti luettu tätä) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anni! :) Minäpäs käyn kurkkimassa jälleen! :)

      Poista
  3. Mistä tuommosta peikon oksaa saa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukkakaupoista! Oisko sen virallinen nimi Pähkinäpuunoksa?! Minä olen ostanut oksat ehkä reilut 5 vuotta sitten (enkä muuten koskaan ole niihin kyllästynyt...) :)

      Poista