maanantai 14. helmikuuta 2011

Hyvää ystävänpäivää!


Tiesithän sinä sen, että sinusta kovasti iloitsen ja että olet minulle tärkeä ihminen.
Tiedätkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme muistelen.
Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unhoita en, sinä ystävä kultainen.
Hyvää ystävänpäivää kaikille!



Ystävänpäiväkukkia äidiltäni, kiitos!


Ystävänpäivää vietimme kovassa pakkassäässä lasten kanssa leikkien ja leipoen, kahvitellen pitkin päivää yhdessä perheenjäsenten kanssa. Illalla puimme lämmintä ylle  ja kävimme potkuttelemassa  jakaen naapureille sulkaamoussesydämiä. 





Meillä on tänään myös hääpäivä, seitsemäs sellainen jo... 
Tämä kivi on minusta ihastuttava, tytärkin muisteli tämän löytötarinaa tänään.
Kuva ei tarkoita sitä tunteeni olisivat  jo kivettyneet ;)



Minä uskon
aamujen valoon,
ihmisen syliin
ja rakkauden hitauteen
Minä uskon rakkauteen
joka kulkee etanan lailla:
ei yhden sydämen poikki
yhdessä elämässä loiki.
Minä uskon
etanan nopeuteen,
sylien syvyyksiin,
ja alati kiihkeisiin silmiin
joista aamut juovat
kaiken valonsa.
Minä uskon rakkauden hitauteen.
Minä uskon.
- Tommy Tabermann -


 Toivotan kaikille mukavaa alkavaa viikkoa! -Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti